Шукати в цьому блозі

Чіллер

Розглянуто принцип дії чіллера та конструктивні особливості.

Чіллер це пристрій призначений для охолодження рідини до температури нижче температури повітря.

В промисловому використанні практикують схеми двох стадійного охолодження.

Перша стадія це суха градирня яка охолоджує оборотну воду до температури "скільки зможе" в залежності від температури повітря. Сухі градирні (драйкулер) детально за посиланням.

Другою стадією є чіллер, який охолоджує оборотну воду до потрібної температури. (Тобто працює повна схема з компресором який споживає значну кількість електроенергії). В якості холодоносія використовується антифриз, чи фреон. Зауважимо що в промислових варіантах фреон не завжди використовується (хоча і буває, залежить від кількості оборотної води), зазвичай використовується антифриз.

Як висновок зазвичай в літку працює дві стадії охолодження (драйкулер та чіллер), а в зимку лише драйкулер.


Конструкція чіллера наступна. 

Чіллер має повністю замкнуту систему по фреону та патрубки для підводу і відводу води що охолоджується.


Принцип дії чиллера
Підключення чиллера

На схемі показані лише головні потоки, відзначимо що відсутні необхідні компоненти, таки як розширювач фреону, зворотні клапан, контури керування, тощо. Схема наведена для розуміння головних потоків.

Принцип роботи наступний. Рідкий фреон надходить в теплообмінник випарник, де він отримує тепло від оборотної води і закипає, тобто стає паром. Оборотна вода тим самим охолоджується. Далі пари фреона компресор стискає і направляє в теплообмінник конденсатор. В теплообміннику конденсаторі фреон охолоджується повітрям, тим самим конденсується і стає рідиною. Потім рідкий фреон направляється в теплообмінник випарник… тобто все повторюється заново.



Зміст

Немає коментарів:

Дописати коментар